Sayur Lobak Putih

Salam…

Sayur lobak putih yang di masak bersama sawi dan kobis sangat sesuai untuk ibu2 yang dalam pantang juga ibu2 yang sedang menyusukan baby… Lobak putih sangat bagus untuk menambahkan air susu dalam badan ( bagi sesiapa yang menyusukan baby )…. sapa2 yang tak menyusukan anak, menu ni sangat baguz utk diet……

Photobucket

Sayur lobak putih ni saya masak air je… no minyak…. no tumis2….. no resepi… ┬ásebab mudah sangat…. kalau nak tau gak… saya masukan bawang merah hiris, ikan bilis, garam dalam periuk yang sudah berisi air ( kuah )… biarkan mendidih baru masukan sayur2 an…. semudah ABC….

Related Posts with Thumbnails

6 Responses to Sayur Lobak Putih

  1. wah menu yg sangat healthy, dulu dalam pantang pun makan lobak putih, tapi mmg betul cepat je banyak susu =)

  2. betul tu, masa menyusukan anak dulu selalu hirup suplobak putih, melelh-leleh… sampai anak kekenyangan…:)

  3. Aslmkum Wana. dah lama tak masak sayur lobak putih.elok juga utk diet…kena mkn selalu ni…

    • salam mamasya…. sayur ni kalau tengok memang tak lalu…. bila dah makan rasanya ok gak….. bolehlah terima kat tekak…..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>